Polka dots & pop of color

Tuesday 19 August 2014
 
 

Здравейте!

Днес съм ви приготвила един сравнително семпъл аутфит със силно градско излъчване. 
"Отново принт на точки", навярно ще отбележат някои от редовните читатели на блога. Е, какво да направя като това е един от най-любимите ми трендове? Просто има нещо в него, което мигновено ме привлича - навярно неговото кокетно винтидж излъчване.

Дълга пола с висока талия, едноцветен топ и деним блейзър... именно така често изглежда аутфитът ми в забързаните летни дни, в които единственото, което търся е удобно и непретенциозно облекло, което в същото време да изглежда ефектно и шик. 

За добавяне на щипка цветно настроение към визията на помощ ми се притече любимата "компания" на всеки скучен тоалет - това малко оранжево съкровище, способно да побере в себе си така необходимите принадлежности на всяка една фешъниста и, разбира се, декоративното цвете, с което често разнообразявам дрехите си.

Между другото, това е последният ми аутфит пост от Виена, тъй като наскоро завърших следването си тук и се прибирам в България за известно време. 
Пожелайте ми късмет, а аз от своя страна мога да ви обещая много нови и интересни постове.

Hello, guys!

Today I've prepared a simple city outfit for you. 
Yes, I know, polka dot again... those of you who read my blog know about my obession with this trend. Maybe it's because of its vintage and feminine vibe, but I simply can't resist it!

High waisted long skirt, basic top and denim blazer... I usually use to wear an outfit similar to this always when I'm in a hurry and want someting unpretentious but still girly and chic.
To add a little extra color and a pinch of funny mood, I've decided to call for help the perfect "company" for every boring outfit - my cute little orange bag I bought a couple of months ago and this gorgeous flower decoration.

By the way, this is my last outfit shooting from Vienna as I'm done with my studies and I'm moving back to Bulgaria for now. So, keep your fingers crossed for me!
I'll keep you posted in the coming weeks on what am I up to.

 post signature

4 comments:

  1. amazing skirt!
    www.mrsnoone.it
    kiss

    ReplyDelete
  2. Love the outfit, looks so nice where you are :)

    trendofdays.blogspot.co.uk
    @trendofdays
    x

    ReplyDelete
  3. Гери,много ми харесва визията ти!А полата е превъзходна!

    ReplyDelete

Thank you for the comments, it makes my day reading them.
I appreciate every single one and I will do my best to answer as soon as I can.

For questions or feedback please don't hestitate to contact me at geyy92@gmail.com